ניקוי ותיקון שטיחים
איסוף והחזרה עד הבית

טופ קלין אונליין מציעים שירותי ניקוי ותיקון שטיחים עד הבית.

אנו מגיעים לאסוף מכם את השטיח ומחזירים אותו אליכם הביתה, כשהיא נקי וריחני.

אנו מקפידים לטפל בשטח, כאילו היה שלנו. אנו מעסיקים צוות עובדים מקצועי ומסור שמקפיד לבצע עבודה מקצועית ללא פשרות.

בנוסף אנו מתמחים בתיקון שטיחים אמנותי – טיפול ושחזור שטיחים פרסים / אפגניים / עבודת יד וכד', שהתבלו / ניזוקו כתוצאה מהזמן, תיקוני חורים / קרעים, תיקוני "קרחות", תיקון פינות או שוליים, תיקון נזקי עש, שחזור קנטים, שחזור צבעים, שחזור פרנזים ועוד.

 

שירות התיקון מאד מוקפד ואומנותי, מאחר שבד"כ מדובר בשטיחים יקרי ערך (גם כספית וגם סנטימנטלית).

אתם מוזמנים לשלוח אלינו הזמנה אונליין באמצעות טופס ההזמנה המקוון 24 שעות ביממה. או להקליק על כפתור הוואטסאפ ולשלוח אלינו הזמנה בוואטסאפ. 

אם אתם מעוניינים לדבר איתנו, לברור פרטים נוספים, או אם אתם בעלים או מנהלים של עסק או מוסד הזקוק לשירות מקצועי –  התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם וביחד נתאם את חבילת השירותים המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם

ניקוי ספות
בבית הלקוח

טופ קלין אונליין מציעים שירותי ניקוי ספות ביית הלקוח.

ספות עור ובמיוחד ספות בד, צוברות לכלוך, כתמי אוכל, שיער בעלי חיים, בקטריות, חיידקים, שאריות אוכל ועוד. 

ניקוי ספות מקצועי ויסודי, ישפר את מראה הספות, לעיתים עד מראה חדש ולא פחות חשוב, ינקה וישמור על ההגיינה של הספות וכן ימנע ריח רע.

ניקוי ספות עור נעשה באופן שונה ובחומרים שונים מאשר ניקוי ספות בד או ניקוי בדי ריפוד. 

ניקוי ספות מקצועי על ידי הצוות המקצועי והמיומן של טופ קלין, יבטיח את ביצוע הניקוי ללא גרימת נזק לספות וכן תוצאות טובות לאורך זמן.

אתם מוזמנים לשלוח אלינו הזמנה אונליין באמצעות טופס ההזמנה המקוון 24 שעות ביממה. או להקליק על כפתור הוואטסאפ ולשלוח אלינו הזמנה בוואטסאפ. 

אם אתם מעוניינים לדבר איתנו, לברור פרטים נוספים או אם אתם בעלים או מנהלים של עסק או מוסד הזקוק לשירותי הניקוי או הכביסה שלנו –  התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם וביחד נתאם את חבילת השירותים המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם

טופס הזמנת איסוף אונליין